Letni program dela za šolsko leto 2020/2021:
MESEC: |
TEMA: |
DEJAVNOSTI: |
SEPTEMBER |
Uvodno srečanje Ureditev INFO table ŠS. |
Seznanitev z nalogami in poslanstvom šolske skupnosti in pomenom prenašanja informacij med njimi in njihovimi oddelki. Predstavitev programa dela. Pobude in želje v tednu otroka. |
OKTOBER |
Komunikacija |
Socialne in sprostitvene igre. Zakaj je potrebno med seboj komunicirati? Odzivi oseb glede na posamezne besede. Kaj je dobra in kaj slaba komunikacija? Tema se povezuje s temo v tedni otroka – »Odgovor je pogovor« |
NOVEMBER |
Komunikacija (Igre vlog)
|
Kako in na kakšen način se med seboj sporazumevamo (npr. doma, v šoli, za računalnikom..) Primeri ustreznih in neustreznih oblik komunikacije. |
DECEMBER |
Praznovanje in socialne igre |
Ustvarjalna delavnice Zbiranje vprašanj, mnenj, pobud. |
JANUAR |
Aktivno preživljanje prostega časa, pasti interneta |
Debata, ogled spletnih pasti Zbiranje vprašanj, mnenj, pobud. |
FEBRUAR |
Kultura in vedenje |
Kakšne so primerne oblike vedenja glede na okolje (kino, trgovina, park,….) Zbiranje vprašanj, mnenj, pobud. |
MAREC |
Obravnavanje teme/vsebine po izboru učencev |
Vsebina ure in dejavnosti se izvajajo glede na želje, interese učencev. Debata. |
APRIL |
Ustrezna komunikacija in uporaba socialnih omrežij |
Pregled socialnih omrežij Kako in zakaj komuniciramo preko socialnih omrežij? Kako pomembna so za učence socialna omrežja? |
MAJ |
Sprostitev v naravi |
Vizualizacija, sprostitev v naravi Šolski časopis – prispevek ŠS. |
JUNIJ |
Zaključno srečanje |
Analiza, pregled dela, debata o varnem preživljanju počitnic. |