LETNI PROGRAM DELA

 šolsko leto 2024/2025

MESEC:

TEMA:

DEJAVNOSTI:

SEPTEMBER 2024

Uvodno srečanje

 

Učenci se seznanijo  z nalogami in poslanstvom šolske skupnosti in pomenom prenašanja informacij med njimi in njihovimi oddelki.

Učenci spoznajo, da imajo moč podajati ideje, predloge in grajati dogodke oz. zadeve, ki se odvijajo v šolskem prostoru.

Učencem je predstavljena glavna tema pogovor šolske skupnosti, to je SKRB ZA DOBRO POČUTJE

Učencem je predstavljen  program in način dela.

Učenci podajo želje glede enodnevnega jedilnika in se uskladijo.

OKTOBER 2024

Priprava presenečenja

Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice.

Učenci pripravijo risbice, pisma za učitelje v okviru svetovnega dne učiteljev, 5. 10. 2024. Učenci razmišljajo, kako se počutijo ob pripravi presenečenja in kako so se že počutili, ko so bili sami deležni presenečenja.

NOVEMBER 2024

Prepoznavanje lastnih  občutenj in ravnanj za dobro počutje

Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice.

Učenci prepoznavajo lastne občutke v dotičnem trenutku, dotičnem dnevu. Prepoznavajo lastna ravnanja, ki vodijo k dobremu počutju. Razmišljajo o tem, kako bi lahko preizkusili tudi ravnanja, ki se jih poslužujejo drugi.

DECEMBER 2024

Vpliv prijateljev na počutje

Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice.

Učenci prepoznavajo situacije, ko so prijatelji pozitivno ali negativno vplivali na njihovo počutje. Razmišljajo, kako ustaviti ravnanja prijateljev, ki vzbujajo slabo počutje.

JANUAR 2025

Vpliv sproščanja na počutje

Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice.

Učenci poročajo o lastnih načinih sproščanja in preizkusijo metodi sproščanja: vizualizacijo, mišično progresivno relaksacijo.

FEBRUAR 2025

Soočanje z neprijetnimi občutki in mislimi

Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice.

Učenci poročajo, kako se soočajo z občutki, kadar se ne počutijo dobro. Učenci spoznajo dve strategiji izboljšanja lastnega počutja.

MAREC 2025

Spoznavanje novih strategij za dobro počutje

Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice.

Učenci spoznajo dve strategiji za izboljšanje počutja. Poročajo o tem, če lahko nove strategije uporabijo samostojno.

APRIL 2025

Vpliv gibanja na počutje

Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice.

Učenci razmišljajo o lastnem počutju med gibanjem. Učenci se vključijo v fit hodnik in po koncu gibanja poročajo o lastnem počutju.

MAJ 2025

Vpliv družine na počutje

Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice.

Učenci razmišljajo o ravnanjih drugih družinskih članov in prepoznavajo, katera ravnanja pozitivno in katera ravnanja negativno vplivajo na njihovo počutje. Iščejo vzroke ravnanj in razmišljajo o možnostih vpliva na družinske člane.

JUNIJ 2025

Zaključno srečanje

Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice.

Analiza, evalvacija, pregled dela, predlogi za nadaljnje delo.

 

(Skupno 494 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost