V marcu 2025 smo ves teden namenili intenzivnejšemu uvajanju digitalne tehnologije v pouk. Učitelji so več časa namenili uporabi  digitalnih, pametnih orodij. Tako so se učenci srečali z novostmi na področju digitalne tehnologije in se preko enournega predavanja seznanili tudi o varni rabi spleta.

Učenci so bili dejavni pri naslednjih aktivnostih:

·         seznanjali so se z delovanjem računalniške miške, iskali črke ter zapisovali v programu Word;

·         risali v programu Slikar;

·         aktivno uporabljali pametni zaslon za urjenje v interaktivnih vajah;

·         uporabljali so tablice za učenje s pomočjo i-učbenikov;

·         pripravljali vabilo s pomočjo programa Canva;

·         usmerjeno brskali po spletu;

·         uporabljali svoj šolski e-mail račun;

·         pri urah športa so spoznali, kako lahko uporabljajo Tabata timer in delali gimnastične vaje ter urili atletsko abecedo;

·      plesali ob posnetkih Just dance;

·         s telefoni ”skenirali” QR kode in odgovarjali na vprašanja;

·        ustvarjali so lastne melodije in ritme ter se poigrali s frekvencami in akustiko z aplikacijo Music lab;

·         uporabljali osebni telefon (za optično branje, računanje).

(Skupno 5 obiskov, današnjih obiskov 1)

Orodna vrstica za dostopnost