V marcu 2025 smo ves teden namenili intenzivnejšemu uvajanju digitalne tehnologije v pouk. Učitelji so več časa namenili uporabi digitalnih, pametnih orodij. Tako so se učenci srečali z novostmi na področju digitalne tehnologije in se preko enournega predavanja seznanili tudi o varni rabi spleta.
Učenci so bili dejavni pri naslednjih aktivnostih:
· seznanjali so se z delovanjem računalniške miške, iskali črke ter zapisovali v programu Word;
· risali v programu Slikar;
· aktivno uporabljali pametni zaslon za urjenje v interaktivnih vajah;
· uporabljali so tablice za učenje s pomočjo i-učbenikov;
· pripravljali vabilo s pomočjo programa Canva;
· usmerjeno brskali po spletu;
· uporabljali svoj šolski e-mail račun;
· pri urah športa so spoznali, kako lahko uporabljajo Tabata timer in delali gimnastične vaje ter urili atletsko abecedo;
· plesali ob posnetkih Just dance;
· s telefoni ”skenirali” QR kode in odgovarjali na vprašanja;
· ustvarjali so lastne melodije in ritme ter se poigrali s frekvencami in akustiko z aplikacijo Music lab;
· uporabljali osebni telefon (za optično branje, računanje).





